Hari pendaftaran pelajar Tahun 3 sesi 2011/2012 ke KTDI pada 14 Mei 2011(SABTU)
Tempat pendaftaran: Pusat Ibnu Sina
Masa: 9am-12pm
Dokumen yang perlu dbawa: Kad Matrik
Sesi pengenalan jaksa akan diadakan pada hari yang sama pada jam 8 malam di Auditorium PPUKM.
Sesi perjalanan bas dan lori bawa barang ke KTDI pada 14 Mei 2011(SABTU)
Perjalanan sesi pagi(trip):- sebuah lori dan bas panjang
· Pertama = 8.00am dari K1 ke KTDI
· Kedua =10.00am dari K5 & Plazarah ke KTDI
· Ketiga =12.00am dari K5 & Plazarah ke KTDI
Perjalanan sesi petang(trip):- sebuah lori dan bas pendek
· Pertama =2.00pm dari K5 & Plazarah ke KTDI
· Kedua =4.00pm dari K1 ke KTDI
· Ketiga =6.00pm dari K1 ke KTDI
Tempat menunggu:
· K1 = hadapan Toh Puan Pusat Komputer
· K5 & Plazarah = hadapan K5
Perhatian kepada semua pelajar Tahun 3 sesi 2011/2012…berikut di bawah adalah penerangan mengenai perpindahan ke KTDI…tarikh dan masa perjalanan adalah SAMA bagi yg reseat dan Xreseat …harap maklum…
Sekiranya ada barangan pelajar dari K1 atau K5 & Plazarah yang tidak dapat dibawa pada masa yang ditetapkan pada sesi pagi kerana kesuntukan masa, anda boleh memindahkan barangan tersebut pada sesi petang… tetapi diingatkan supaya anda semua diminta mengangkat barangan masing2…bagi sesiapa yg meletakkan barang dlm lori pada masa tertentu, anda diminta menaiki bas yg disediakan pada waktu yg seiring dengan lori tersebut…..harap maklum .
Jangan lupa sediakan pelekat nama, no Hp, dan kolej(K1/K5/Plazarah) pada setiap barangan anda...kerjasama kwn2 amat saya hargai….
Perhatian=> semua kwn2 yg memerlukan lori sila kumpulkan barangan anda pada tempat yg ditetapkan 15 minit awal sebelum masa bertolak…tlg bagi kerjasama…kita nak elakkan masalah kelewatan….sila tepati masa kerana sebuah lori sahaja disediakan..
PERHATIAN::::memandangkan meja pendaftaran dibuka pada pukul 9-12tghari, jadi bus panjang akan diesediakan pukul 8am untuk pelajar dari K1 dan 10am untuk pelajar dari K5 & plazarah..bagi sesiapa dari plazarah yg pergi dgn sendiri untuk daftar awal, anda perlu balik semula ke plazarah dan pastikan semua barangan anda dikumpulkan 15min awal sebelum next trip(10am) …..kerjasama anda amat saya hargai….tQ